cigány = Parazita = Rigó Jancsi, Cziffra György-Georges, Papp László, etc.
2023. április 25. írta: Francis2020

cigány = Parazita = Rigó Jancsi, Cziffra György-Georges, Papp László, etc.

Magyarország, egy kisváros aluljárója, 2023 április

Ma reggel először a díszes városi címert láttam meg. A mellette lévő falfirka fel sem tűnt. De közelebb mentem és lefényképeztem. Aztán eszembe jutott Rigó Jancsi története, majd Cziffra György-Georges, aki francia állampolgárként hunyt el Longpont-sur-Orge-ban, majd Papp László, akiről Sportarénát neveztek el, de ő csak "félcigány" olimpiai bajnok volt, ezért visszakanyarodtam a kultúra területére és folytattam magamban a névsort Czinka Pannával, Dankó Pistával, Babos Gyulával, Pege Aladárral, Szakcsi Lakatos Bélával, Péli Tamással, Lakatos Menyhérttel, majd azon gondolkodtam, hogy a "művész", a falfirka elkövetője egyáltalán ismeri-e ezeket a neveket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://francis2020.blog.hu/api/trackback/id/tr6918110734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MA24 2023.04.26. 00:49:52

Nem, nem ismerik, talán Papp Laciról hallottak már valahonnan. De ha ismernék, sem érdekelné őket. Mert az ilyen grafitikkel (vagy a közösségi oldalakon való hasonló odaröffenésekkel - bocsánat a sertésektől a hasonlatért) a saját frusztráltságukat, kisebbrendűségű érzésüket élik ki; a közhelyes előítéletek hangoztatásával kicsit "jobbnak" érezhetik magukat. A fekete-fehér, faék egyszerűségű gondolkodás(?)mód nagyszerű példája. Ami ahelyett, hogy a valós társadalmi, szociális problémák megoldására koncentrálna, "mossa kezeit", és áthárítja a felelősséget.
süti beállítások módosítása