Szakítok a Facebookkal
2020. április 17. írta: Francis2020

Szakítok a Facebookkal

Levél a Francis2020.blog.hu olvasóihoz

Március 30-án indítottam el ezt a blogot és regisztráltam az új Facebook oldalamat. Ezzel a lendülettel feljelentkeztem a Twitterre is, ahol eddig semmi problémám nem volt. Ellenben a nyavalyás Facebookkal, amit jelenleg nem tudok használni. Már megint nem tudok, mert "gyanús tevékenységet észleltek", immár másodszor bő két hét alatt? Ez most komoly?! Az első alkalommal azonnal írtam a FB-nak egy reklamációt, amire ugyan nem válaszoltak, de egy hét után (!) ismét működtetni kezdték a Francis2020.blog oldalt. Addig a korábban regisztrált, de hat éve tetszhalott FB fiókomat használtam, de tegnap óta ehhez sem tudok hozzáférni.

Valakinél az egyik írásom kiverte a biztosítékot és bepanaszolt a Facebook-nál. Neki üzenem, hogy folytatni fogom a blogot és az ő történetét is. 

Kedves FB-barátaim, arra kérlek benneteket: osszátok meg ezt a felhívásomat!

Keressetek a Twitteren, ahol Francis2020 néven megtaláltok. Köszönöm nektek az eddigi figyelmet és a segítséget!

Francis

A bejegyzés trackback címe:

https://francis2020.blog.hu/api/trackback/id/tr2815618584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása