Violances sexistes et sexuelles dans les transports publics - Szexizmus és nemi erőszak a tömegközlekedésben
2023. március 26. írta: Francis2020

Violances sexistes et sexuelles dans les transports publics - Szexizmus és nemi erőszak a tömegközlekedésben

Az Alter Égaux kezdeményezése jó, a kampánya viszont gyenge

Tegnap fedeztem fel ezt a plakátot a buszon, a Ligne d'Azur egyik járatán. Gyorsan készítettem róla egy fotót, de szerettem volna illusztrációként - jobb minőségben, mint a fényképem - megtalálni és letölteni a felhívást. De nem találtam meg, pedig kutakodtam az Alter Égaux honlapján is. Ott még a kutatásuk összefoglalója sincs publikálva, amire a plakát hivatkozik, miszerint az áldozatok 88 százaléka szerint az utazóközönség közönyös tanúja volt a szexista beszólásnak vagy a tapizásnak. Ez elég nagy szám ahhoz, hogy komolyan foglalkozzunk ezzel a jelenséggel. Dicséret tehát a kutatás kezdeményezőinek. De fekete pont a kivitelezésért, a média-kampányért. Talán éppen az Alter Égaux egója volt az akadálya, hogy egy médiás, netán PR (Public Relations) szakérőt is bevonjon a kampányába? 

A bejegyzés trackback címe:

https://francis2020.blog.hu/api/trackback/id/tr1018080640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása